Tuesday, September 10, 2019

this is my pepeha it is a moari way to introduce yourself

Tēnā koutou katoat     v            Greetings to you all 
No Afghanistan āhau        I am from afghanistan
Ko Puketāpapa te maunga             My mountain is Mt Roskill 

Ko Manukau te moana                     The Manukau is my sea


Ko Halsey Drive te kura                     Halsey Drive is my school 

Kei lynfield toku papa kainga         lynfield is where I live now

Ko Sam   tōku koro           My Grandfather is Sam 
Ko Majan tōku kuia          My Grandmother is Majan
Ko Hashmat tōku matua      My Father is Hashmat
Ko Elaha tōku whaea       My mother is Elaha
Ko Omer tōku matua keke     My uncle is Omer
Ko Nadia tōku whaea keke     My auntie is Nadia
Ko Meena  rāua  ko Mashal āku tuakana    My cousins are Meena and Mashal
Ko _________ rāua ko _______ āku tuakana  My older brothers/sisters are ____and ____
Ko Emaan rāua ko _________āku teina  My younger brothers/sisters are Emaan and ___

Ko Sana tāku ingoa                   My name is Sana 

No comments:

Post a Comment